Шановні читачі, нагадуємо: передавати покази приладу обліку електричної енергії треба в два останні та три перші календарні дні щомісяця. Такий період встановлений Кодексом комерційного обліку електричної енергії (пункт 8.6.3.). До 3 жовтня скористуйтеся цією можливістю для коректного обрахунку спожитої Вами електроенергії.
АТ “Сумиобленерго” розробило кілька способів, за допомогою яких ви можете передавати покази лічильника:
1. Скориставшись стаціонарним номером телефону для прийому показів у тоновому режимі (IVR), натиснувши для переходу в тоновий режим *:
65 92 22 – для споживачів м. Суми та Сумського району;
4 63 51 – для споживачів Охтирського та Великописарівського районів;
6 93 57 – для споживачів Тростянецького району;
2 16 41 – для споживачів Буринського району;
7 11 82 – для споживачів Середино-Будського району;
7 18 48 – для споживачів Краснопільського району;
2 12 82 – для споживачів Ямпільського району;
6 63 27 – для споживачів Конотопського району.
2. Через Паблік аккаунт SumyOblEnergo у Viber. Для цього Вам необхідно скористатися пошуком Паблік аккаунту SumyOblEnergo у Viber і додати його собі в переписку. Передати показники можна, відправивши повідомлення наступного змісту:
NNNNNNNNN*XXXXXX,
де NNNNNNNNN – номер особового рахунку;
XXXXXX – покази лічильника на момент відправки повідомлення (кількість цифр залежить від типу Вашого лічильника).
3. Через Telegram. У додатку Telegram скористатися пошуком та знайти аккаунт SumyOblEnergo_Bot. Додати його собі в переписку. Передати показники можна, відправивши повідомлення наступного змісту:
NNNNNNNNN*XXXXXX,
де NNNNNNNNN – номер особового рахунку;
XXXXXX – покази лічильника на момент відправки повідомлення (кількість цифр залежить від типу Вашого лічильника).
4. Через особистий онлайн-кабінет споживача АТ “Сумиобленерго” “E-Svitlo Sumy” (https://sm.e-svitlo.com.ua).
5. За допомогою мобільного додатку “E-Svitlo Sumy” для Android (його можна знайти в Play Маркеті, ввівши в пошук “E-Svitlo Sumy”).
6. За безкоштовним цілодобовим номером кол-центру 0 800 300 247 (через оператора або за допомогою автоматичного голосового меню, натиснувши клавішу “2” в тоновому режимі) або (0542) 659 659.
7. Скориставшись системою СМС-інформування, відправивши повідомлення на номер 093 177 01 27 (вартість СМС – відповідно до тарифу Вашого оператора зв’язку).
Текст СМС: 1*NNNNNNNNN*XXXXXX,
де 1 – код послуги: передача показів лічильника;
NNNNNNNNN – номер особового рахунку;
XXXXXX – покази лічильника на момент відправки повідомлення (кількість цифр залежить від типу Вашого лічильника).
8. Через корпоративний сайт АТ “Сумиобленерго”.
Примітка: Для відправлення показів приладу обліку електричної енергії за двозонним тарифом через Viber або Telegram потрібно набрати текст згідно вказаного шаблону:
NNNNNNNNN*XXXXXX*YYYYYY,
де NNNNNNNNN – номер особового рахунку,
XXXXXX – покази лічильника по 1-й зоні,
YYYYYY – покази лічильника по 2-й зоні.
Для відправлення показів приладу обліку електричної енергії за тризонним тарифом через Viber або Telegram потрібно набрати текст за наступним шаблоном:
NNNNNNNNN*XXXXXX*YYYYYY*ZZZZZZ,
де NNNNNNNNN – номер особового рахунку,
XXXXXX – покази лічильника по 1-й зоні,
YYYYYY – покази лічильника по 2-й зоні,
ZZZZZZ – покази лічильника по 3-й зоні.
Для відправки показів двох- або трьохзонного лічильника електроенергії через СМС, на початку повідомлення поставити 1* (код послуги), і далі внести дані за вказаним вище шаблоном.
Якщо у вас установлений лічильник із автоматизованою системою комерційного обліку електроенергії (далі – АСКОЕ), вам не треба передавати покази до АТ “Сумиобленерго” – система зробить це автоматично. Як дізнатися, чи обладнаний ваш прилад обліку АСКОЕ? Читайте за посиланням.
Дякуємо всім, хто вчасно передає покази лічильника! Враховуючи обмеження, пов’язані з карантином, робити це можна і за себе, і за літніх родичів. Перераховані вище сервіси надають таку можливість. Цей простий крок необхідний для того, щоб нарахування за спожиту електроенергію були коректними, а облік електроенергії – точним.