Дубовицький та Тулиголівський ліцеї (м. Кролевець) та Спаський ліцей (Конотопський район) (м. Кролевець), Охтирська та Олешнянська загальноосвітні школи, Сумська школа №29, Косівщинська школа, Лебединський фаховий коледж вже зареєструвалися на безкоштовній системі національних електронних сервісів. Система дозволяє налагодити тристоронній контакт «Вчитель – Учень – Батьки» та покращити їх комунікацію. Про це під час брифінгу повідомила директор обласного Департаменту освіти і науки Вікторія ГРОБОВА

За її словами, через сервіс організовано доступ до різних сторінок: дані про учнів, розклад уроків та показники їх відвідування, домашні завдання тощо.

«Інформація буде вноситись вчителями, а за допомогою логіну й паролю батьки та учні зможуть отримати  доступ до неї. Відтак права дитини щодо збереження персональних даних не порушуються, а батьки в режимі онлайн у е-щоденниках бачитимуть інформацію про присутність дитини на навчанні, рівень її успішності, коментарі та поради вчителів, а учні – отримуватимуть завдання, слідкуватимуть за розкладом тощо», – повідомила Вікторія Гробова.

Існує безліч переваг як для педагогів, так і для учнів та їх батьків у використанні електронних журналів та щоденників. Зокрема, це доступність журналу в будь-який час і в будь-якому місці, де є інтернет; зручний автоматизований контроль за успішністю; інструменти для прямого зв’язку між вчителями та батьками школярів. Домашнє завдання і зауваження вчителів потрапляють безпосередньо з електронного журналу в щоденник учня. Є можливість забезпечувати домашні завдання додатковими електронними матеріалами (файлами); централізований спосіб оповіщення про заходи, зміни у розкладі тощо. Сервіс дозволяє також віддалено проводити опитування і тестування.

Читати також: У Сумах у туалеті одного з торгівельних центрів затримали накормана

Поточна та підсумкова успішність фіксується вчителем в електронному журналі. На підставі виставлених вчителями оцінок доступні аналіз успішності в різних розрізах та формування звітності. У майбутньому, завдяки широкому застосуванню електронних журналів, коли учень змінюватиме школу, вся інформація про його успішність, здобутки тощо буде прямувати за ним до нового навчального закладу.

Усі заклади освіти зможуть отримати безкоштовний доступ до електронних журналів і консультаційну підтримку щодо підключення сервісу та користування ним. Заклади освіти, які перейдуть на ведення електронних журналів, зможуть найближчим часом відмовитись від їх дублювання в паперовому вигляді, що дозволить прибрати зайве навантаження на вчителів. Для цього МОН готує відповідні зміни до низки нормативно-правових документів.

Довідково. Нове програмне забезпечення розроблене на базі державної модульної системи АІКОМ (раніше ДІСО), що відома багатьом освітянам як інструмент зі збору, зберігання та управління даними та створений у межах реалізації стратегії цифрової трансформації у сфері освіти. Система має доволі зручний та зрозумілий для освітян інтерфейс, через який організовано доступ до різних сторінок: дані про учнів, розклад уроків, списки відвідування, домашні завдання тощо. Сервіс адаптуватимуть до роботи із будь-яких гаджетів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *