Поки в місті Суми можновладці думають на чому б ще розпиляти бюджетних грошенят, у Шостці не думають, а  беруть та роблять. Так міськрада в райцентрі виділила 133600 бюджетних гривень на … закупівлю моніторів, на яких буде демонструватись реклама в міських приватних МАРШРУТКАХ.

Дивно, як така ідея ще ныкому не прийшла в голову в обласному центрі? Придбати монітори для приватних підприємців, щоб ті могли заробляти на рекламі. Це ж супер!

На фотоконкурсі «Вікі любить пам’ятки» обрали найкраще фото Сумської області [su_button url=”https://www.odindoma.sumy.ua/news/na-fotokonkursi-viki-ljubit-pam-jatki-obrali-najkrashhe-foto-sumskoi-oblasti/” size=”4″]ЧИТАТИ[/su_button]

Про цю стуацію на своїй сторінці в фейсбук написав Олег Романовський:

«Як Вам? Це правильне рішення? Це мабуть стратегічна необхідність у витрачанні бюджетніх коштів на їх закупку, завдяки чому суттєво підвищується якість перевезення пасажирів і вирішуються існуючи проблеми в нашому безальтернативному громадському транспорті? Чи може це шось інше?»

https://www.facebook.com/udar.shostka/posts/1960022267477898

Мешканці Шостки з подивом поставились до даної новини. Деякі вважають, що якщо на моніторах демонструватимуть соціальну рекламу, то нічого в цьому поганого немає.

Ну що ж, скоро жителі райцентру самі дізнаються, яку там рекламу демонструватимуть за рахунок їхніх податків.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *