Про це на своїй сторінці у Фейсбуці написала голова Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів і захисту споживачів Владислава Магалецька Екс Рутицька.
“Шановні, друзі! Наша команда:
– на щирому ентузіазмі та бажанні ефективних змін
– абсолютно безкоштовно, тобто без залучення будь-яких бюджетних чи зовнішніх коштів
розробила і запустила чат-бот. Мета цього чат-боту – зміни в секторі захисту прав споживачів. Причина чому саме ми пішли цим шляхом банальна – у бюджеті зовсім не закладено коштів на діджиталізацію.
Зараз чат-бот працює в тестовому режимі в телеграмі: чат-бот Е-споживач, @derzhspozhivsluzhba_bot
Які можливості чат-боту?
надає можливість подати скаргу, заяву або пропозицію із свого смартфону прямо на місці порушення його прав
створений таким чином, що споживач може надіслати не просто текстове повідомлення, але й фотографії та інші матеріали, при необхідності фото власного підпису.
можна також додати геолокацію магазину чи іншого об’єкту, де були порушені права споживача.
Читати також: У Сумах судитимуть організатора концерту Олі Полякової
після того як Держпродспоживслужба отримає таку скаргу ми розпочинаємо захист прав споживача згідно діючого законодавства.
Підкреслю ще раз: це тестова версія, яку ми будемо доробляти. В тому числі плануємо зробити його також на базі месенджера Viber.
Також планується:
створення історії звернень для кожного споживача – такий собі кабінет, який би додав зручності
створення ефективної системи зворотного зв’язку. Це дасть можливість відслідковувати етапи проходження скарги в режимі онлайн.
Попереду ще багато роботи – просвітницька кампанія, розширення кількості платформ на яких буде працювати чат-бот.
«Вийти за межі можливого» – це про тих, хто намагається дійсно щось змінити на державній службі. Особливо, коли це без фінунсування. Думаю, що колеги, які працюють або працювали державними службовцями і щиро намагалися досягти ефективних змін, мене зараз зрозуміють.
Далі буде! ” – написала голова держслужби.