Минулого тижня в Сумах відбулося перше засідання Координаційної ради з впровадження бренду міста. До нього увійшли мер, його заступники, депутати від кожної фракції, вчені, представники готельно-ресторанного бізнесу, туристичних операторів та рекламних агентств.
Про це повідомляє Ваш Шанс.
Як зазначила начальник управління стратегічного розвитку міста Оксана Кубрак, з 2019 р. працівники структурного підрозділу працюють над маркетингом і просуванням Сум. За цей період було затверджено бренд міста, який активно використовується виконавчими органами міськради і соціально активним бізнесом.
Що ж стосується створення Координаційної ради з впровадження бренду Сум, то це тимчасовий консультативно-дорадчий орган. Його основні завдання – формування корпоративної культури міста, регламентація правильного і ефективного використання елементів бренду; забезпечення координації дій виконавчих органів міськради, пов’язаних із впровадженням бренду та інше.
Під час засідання було презентовано проект маркетингової стратегії Сумської міської ТГ і проект програми «Маркетинг, просування, туризм Сумської міської ТГ на 2022 – 2024 роки».
Читати також: На Сумщині археологи знайшли нетипові для регіону вістря стріл
Також обговорили питання створення туристично-інформаційного центру, адже подібні структури ефективно працюють у багатьох містах і регіонах України. А ось Сумська міська ТГ досі не має такого центру, тоді як у містах регіону – великий туристично-рекреаційний потенціал, який необхідно просувати на ринку туристичних послуг.
З метою сприяння розвитку туристичної діяльності в Сумській міській ТГ, розробки і просування туристичних продуктів на внутрішньому і міжнародному ринках було запропоновано створити відділ «Туристично-інформаційний центр» в КУ «Агенція промоції «Суми».