31 березня, на сесії Сумської міськради розглядалося питання про виділення КП «Електроавтотранс» 11 млн. грн. фінансової підтримки.
Як пояснила директор департаменту фінансів Світлана Липова, в зв’язку з карантином підприємство знаходиться у важкому фінансовому положенні: транспорт практично не ходить (особливо тролейбуси) і, відповідно, КП не отримує ні прибутку від платних пасажирів, ні компенсації з міськбюджету за перевезення пільговиків.
Тому, щоб підтримати підприємство і не загнати його в боргову яму, відділ транспорту запропонував взяти 11 млн. грн. з тих коштів, які закладені в держбюджеті на компенсацію за перевезення пільговиків (всього на 2020 рік закладено 62 млн. грн.), і направити ці гроші «Електроавтотрансу» у вигляді фінансової підтримки.
Нічому не вчимося! У Сумах скорочують медпрацівників (відео)
Однак, незважаючи на те що це не додаткове фінансування, а ті гроші, які КП все одно отримало б від міста, якби працювало в штатному режимі, депутати не підтримали таке рішення.
[su_row][su_column size=”1/2″ center=”no” class=””][/su_column] [su_column size=”1/2″ center=”no” class=””]Депутат Юрій Перепека заявив, що сьогодні не тільки КП «Електроавтотранс» знаходиться в складній ситуації через карантин, а й приватні перевізники, і взагалі багато інших фірм і підприємств, і буде нечесно допомогти одному і не допомогти іншим. Він запропонував виділити «Електроавтотрансу» ці 11 млн. грн. у вигляді поворотного бюджетної позики, простіше кажучи – дати в борг.[/su_column][/su_row]
Однак Світлана Липова заперечила, що в цьому немає ніякого сенсу, так як підприємство все одно не зможе повернути цю позику – у нього навіть у фінансовому плані на 2020 рік закладено збиток в 6 млн. грн. До того ж найближчим часом повинен прийти перший транш кредитних коштів від Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) на закупівлю 22 тролейбусів. І одним з обов’язкових умов ЄІБ для участі в цьому проекті є відсутність яких би то не було поточних боргових зобов’язань, в тому числі і бюджетних позик.
У Сумах почали ремонт дорожнього полотна по вул.Харківська (відео)
У підсумку депутати не проголосували і за пропозицію І.Перепеки. Однак, після бурхливого і тривалого обговорення, депутати вирішили, що допомогти «Електроавтотрансу» все ж потрібно, тільки треба подумати, як це правильно зробити. Думати будуть сьогодні, 1 квітня, на погоджувальній раді депутатських фракцій. А саме питання по суті буде внесений на розгляд наступної сесії, яка запланована п’ятницю, 3 квітня.