На нараді в Сумській мерії 24 січня мер Сум Олександр Лисенко поставив завдання перед міськвідділом транспорту та КП «Електроавтотранс» – докласти максимум зусиль для того, щоб на вулиці Сум щодня виїжджали 70 тролейбусів.
«Тролейбуси ми ремонтуємо, робимо капремонти, щоб їхня кількість не зменшувалася. А от із водіями треба вирішити проблему – потрібні ще люди. Можливо, треба подумати з приводу зарплати, щоб ми мали ще плюс десять водіїв. Ми маємо чимало сімейних підрядів, які працюють цілими сім’ями. Давайте повертати наших водіїв із Києва та закордону», – запропонував він.
Проте директор КП Андрій Новик одразу заявив, що про 70 тролейбусів немає сенсу говорити, доки місто не купить і не запустить пересувну підстанцію у центрі Сум.
На це градоначальник відповів, що таке завдання – не на місяць.
«Але в депкорпусі є повне розуміння того, що цього року ми купуємо не лише мобільну підстанцію для заміни інших шести підстанцій, якщо вони вийдуть з ладу, а й того, що ми беремо участь та продовжуємо програму «Муніципальний транспорт України». На ній передбачається будівництво стаціонарної підстанції, і навіть часткова заміна тролеї. Думаю, після придбання пересувної підстанції та її підключення ми зможемо говорити про 70 тролейбусів на лініях Сум до кінця року», – уточнив він.
Цю тему мер піднімає не вперше. Раніше він уже заявляв про те, що можливо місто навіть заохочуватиме водіїв житлом. Тепер уже про нерухомість він не згадує. Передумав?