Всього у Сумах мають передати в інші руки 1657 будинків. Списують з балансу Департаменту інфраструктури по мірі виготовлення технічної документації. За заявами громадян списали 12 будинків.
“Технічні паспорти виготовляємо відповідно до бюджетних надходжень. Виготовили 772”, – розповів в.о. директора Департаменту інфраструктури м. Суми Віктор Павленко.
За його словами, після списання, як і зараз, існуватиме три форми управління будинками: самоуправління, ОСББ та управителі. На чиєму балансі будуть будинки не має значення.
Депутати вирішили: Суми судитимуться з Кабміном за 7 млн грн субвенції [su_button url=”https://www.odindoma.sumy.ua/news/deputati-virishili-sumi-suditimutsja-z-kabminom-za-7-mln-grn-subvencii/” size=”4″]ЧИТАТИ[/su_button]
[su_quote]Воно не тягне за собою ніяких наслідків. Навпаки: знімає відповідний тягар із Сумської міської ради, який вона на сьогодні не має права нести. Відповідно до чинного законодавства, багатоквартирний будинок належить власникам квартир і нежитлових приміщень, тобто, особи, які мають право власності[/su_quote], – говорить член Національної ради з питань ОСББ при Кабінеті Міністрів Роман Гученко.
Загалом у Сумах зараз 1816 багатоквартирних будинків, 279 ОСББ, 107 поміняли статус на присадибні, 1423 обслуговують управителі, 7 – на самоуправлінні.
За планом департаменту інфраструктури, списати будинки зі свого балансу повинні до березня наступного року. Як сказав Роман Гученко, законодавчих обмежень у термінах немає.