Вже не перший рік сумчани спостерігають руйнування пішохідного мосту «Псільський», який з’єднує вулицю Псільську та Заливну. Якщо надалі технічний стан мосту ігноруватимуть, це може призвести до його руйнування.

Щодня цією дорогою йдуть тисячі містян, адже це — найкоротший шлях з 9-го мікрорайону до вулиці Троїцької, де розташована гімназія та лікарні. Транспортне сполучення з цією вулицею проблемне. Занепокоєні станом мосту сумчани неодноразово писали звернення в єдину систему місцевих петицій. У травні цього року одну з петицій підписала потрібна кількість містян. Питання розглянув департамент інфраструктури міста Сумської міської ради й у відповіді зазначили, що роботи заплановано виконати до кінця третього кварталу поточного року.

У Сумах 15-й школі дали 75 тисяч, а школу №3 закриють? [su_button url=”https://www.odindoma.sumy.ua/news/u-sumah-15-j-shkoli-dali-75-tisjach-a-shkolu-3-zakrijut/” size=”4″]ЧИТАТИ[/su_button]

Обіцяний термін вийшов понад два місяці тому. Ремонтні роботи, або ж хоча б обстеження так і не стали реальністю. Чому так сталося у департаменті інфраструктури не коментують. Тим часом технічний стан мосту погіршується.

Аби дізнатися, чи є цей об’єкт інфраструктури потенційно небезпечним та який його технічний стан ми звернулися до фахівця з обстеження та технічного стану. Разом зі співробітником лабораторії ми провели візуальне обстеження мосту. Результати невтішні – міст знаходиться у технічному стані «Непрацездатний».

[su_quote]Ми бачимо значне пошкодження середньої опори мосту. Близько 20 сантиметрів захисного бетонного шару вже зруйновано, видно оголену арматуру. Руйнація залізобетону розташована на рівні контакту вода-повітря. Зараз міст перебуває у найгіршому технічному стані», – зазначив Олександр Новицький, заступник начальника ДП ПАТ «СУМБУД» Головна випробувальна лабораторія в будівництві.[/su_quote]

Важко визначити, що призвело до руйнування саме 4-ої опори.

[su_quote]Набагато швидше відбувається руйнування лише однієї опори. Скоріше за все помилка трапилася ще під час будівництва. Можливо, бетон, який використовували для цієї опори був зниженої міцності, – роз’яснив фахівець.[/su_quote]

Опора мосту в такому стані вже тривалий час, не помітити аварійний стан – нереально. Тим паче, рік тому на замовлення департаменту інфраструктури міста відбувся поточний ремонт мосту. Тоді відновили сходи до мосту і поручневі огорожі. Вартість цього поточного ремонту коштувала містянам 200 тисяч гривень.

Але асфальтне покриття біля сходів уже утворило яму й також потребує ремонту.

«Непрацездатний» технічний стан мосту зобов’язує відповідальні структури проводити постійний нагляд та контроль за виконанням обмеження руху з залученням спеціалізованої організації. Потрібно терміново розв’язувати питання про реконструкцію споруди або вживати тимчасових заходів щодо запобігання аварії. Ігнорування технічного стану мосту призведе до його руйнування.

Аби припинити ігнорування майже аварійного стану споруди були поінформовані усі відповідальні особи.

Лист з інформацією про обстеження мосту та з його результатами відправлені Лисенку О.М., міському голові, Сіробабі Т.Г., начальниці управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Сумській області та В.о. директора департаменту інфраструктури Павленку В.І.

sumypost.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *