Мешканці багатоквартирного будинку по вулиці Олександра Олеся у Сумах скаржаться на майже холодні батареї у квартирах на перших поверхах. Кажуть, що ЖЕК і теплова організація перекладають відповідальність один на одного. 

Катерина Міщенко мешкає на першому поверсі будинку №5 по вулиці Олександра Олеся. За її словами, на початку опалювального сезону батареї були гарячі, а коли почалися морози, опалення на першому поверсі практично зникло. Температуру батарей по поверхах можна прослідкувати у під’їзді.

“Питання: за що ми платимо, за опалення в під’їзді? Бо я хочу, щоб в мене вдома такі були, а вдома таких нема. Ось ми на другому поверсі. Тут тепленьке, а внизу вже холодне. Ось ми прийшли на перший поверх, і не маємо зовсім нічого”, — розповіла Катерина Міщенко.

Пані Катерина розповіла, що вони зверталися у ЖЕК, в “Сумитеплоенерго”, у службу скарг міськвиконкому.

“Пройшло вже 5 тижнів, як це все. Батареї так і холодні, рахунок прийшов майже півтори тисячі гривень, і в мене питання: “За що я повинна платить?” З цим питанням я звернулася до “Сумитеплоенерго”. Сказали лише одне: “Якщо у вас лічильник на будинку, то ніхто ніяких перерахунків вам робити не буде”.

Річ у тому, що батареї теплі на 4 і 3 поверсі, на 1 і 2 поверсі вони холодні, до нас не доходить просто те тепло. Отримавши рахунок на півтори тисячі за холодні батареї – я краще задоначу на ЗСУ.

Пані Катерина каже, що за останні 5 місяців через холод і сирість у ванній кімнаті з’явився грибок.

"За що я повинна платить?". Мешканці будинку у Сумах скаржаться на неякісне опалення

Дуйчик працює з ранку до ночі. За світло, яке ми повинні заощаджувати, в мене нараховано 800 гривень за світло, тому що кожного дня, з ранку до вечора працює дуйчик, а батареї при цьому холодні”.

"За що я повинна платить?". Мешканці будинку у Сумах скаржаться на неякісне опалення

Василь Гура живе на другому поверсі, у його квартирі теж температура в середньому 16 градусів.

Звертався на гарячу лінію, відповідь: працює бригада на мережах теплопостачання. Коли дворова котельня працювала, сюди приходив сантехнік, і в період опалювального сезону вони спускали воду, саме в нашому під’їзді. Я зараз такого не бачив.

За словами мешканців будинку, проблеми з опаленням почалися, коли встановили будинковий лічильник на тепло. Розповідають, що у цьому опалювальному сезоні кілька разів опалення вимикали, на теплопункті у дворі вели якісь роботи, а після відновлення теплопостачання ніхто не прийшов перевірити систему.

Вони пропонували нам: лізьте самі, спускайте. Але якщо ви щось зірвете, це ваша відповідальність.

Пані Катерина каже, минулого року теж була така проблема, тоді мешканцям будинку пояснили, що це через відключення світла. Але потім з ЖЕКу прийшов сантехнік і випадково все вирішив.

“Людина хотіла нам допомогти, за що ми їй вдячні, вона випадково зірвала крани. І вся вода потекла вниз, затопила підвал, але після цього у нас у всіх були теплі батареї”.

Будинок 5 на вулиці Олександра Олеся обслуговує підприємство “Сумитеплоенергоцентраль”. Його керівницю Інну Босенко журналісти Суспільного на робочому місці не застали. Залишили свої контакти у приймальні підприємства з проханням зателефонувати з приводу ситуації з опаленням на вул.Олеся, 5, але ніхто не передзвонив.

"За що я повинна платить?". Мешканці будинку у Сумах скаржаться на неякісне опалення

За номером аварійної служби кажуть, що причина – низька температура теплоносія, потерпає від цього весь район, будинки на Олександра Олеся, Петропавлівській, Кондратьєва.

У товаристві “Сумитеплоенерго” не надали інформації про температуру теплоносія, натомість повідомили, що в ході спільного з управителем обстеження зафіксували в квартирах на першому і другому поверхах цього будинку температуру 19-20 градусів, що є нормою.

"За що я повинна платить?". Мешканці будинку у Сумах скаржаться на неякісне опалення

Громадський інспектор житлово-комунальник послуг Сергій Гапуніч радить мешканцям вимагати якісну послугу. Для цього потрібно звернутися до ЖЕКу і скласти акт про надання послуги в неповному обсязі.

Складаєте акт-претензію, викликаєте обслуговуючу організацію, в цьому випадку управитель, і вони розбираються.

“Сумитеплоенерго” є постачальником тепла до стіни будинку, до теплопункту, там повинен бути теплопункт. Якщо параметри теплоносія відповідають технічному паспорту теплопункту, то питань до теплоенерго немає, все в середині будинку. Займається “Сумитеплоенергоцентраль”, заповнюють систему, накачують, повітряні пробки спускають, зверху має стояти кран, спускають повітря і вода циркулює”, додав чоловік.

suspilne.media

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *