Пенсійний фонд України створив новий сервіс на вебпорталі електронних послуг, який дозволяє громадянам переглядати відомості про трудову діяльність.
У «Електронній трудовій книжці» інформація відображається про всі трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця. Також міститься інформація про сплачені страхові внески з 1998 року.
Для громадян – це зручний сервіс, який дозволяє дізнаватися детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі.
Вже «доторкані»: набув чинності закон про скасування недоторканості нардепів [su_button url=”https://www.odindoma.sumy.ua/news/vzhe-dotorkani-nabuv-chinnosti-zakon-pro-skasuvannja-nedotorkanosti-nardepiv/” size=”4″]ЧИТАТИ [/su_button]
Застраховані особи та роботодавці також зможуть надавати інформацію про трудову діяльність до 1998 року у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, засвідчених кваліфікованим електронним підписом. Наразі, Пенсійний фонд України розробляє відповідний порядок.
Для того, щоб скористатись послугою, слід зареєструватись на вебпорталі Фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Але є одна незручність. Для реєстрації на порталі ПФУ неободимо з’явитися в ПФУ особисто та подати заявку письмово. Також обов’язково мати в наявності на цифровому носії свій цифровий підпис.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *