До нас звернувся сумчанин Олексій, який вже давно планував всією сім’єю з’їздити до Трускавця. Зараз його поїздка під загрозою і не тільки тому, що в країні карантин і йому страшно везти сім’ю, а й тому, що сама «Укрзалізниця» може в будь-який момент скасувати рейси.
Чи повернуть за квитки кошти в розмірі 100% ? Саме таке питання цікавило сумчанина.
Ми зателефонували до прес-служби АТ «Українська залізниця», щоб дізнатися про ситуацію з рейсами всередині країни, а також поцікавилися про те, чи компенсують вони вартість квитків в разі скасування рейсів в розмірі 100%?
Чи буде в Сумах під час карантину працювати Укрпошта? [su_button url=”https://www.odindoma.sumy.ua/news/chi-bude-v-sumah-pid-chas-karantinu-pracjuvati-ukrposhta/” target=”blank” size=”4″]ЧИТАТИ[/su_button]
Нам повідомили, що з 11 березня українці стали масово здавати квитки, оскільки закордонні рейси скасовані, а багато хто вирішив відмовитися від поїздок і всередині країни. Таким чином на сьогоднішній день «Укрзалізниця» повернула своїм клієнтам вже майже 90 млн гривень (повернуто понад 300 000 квитків).
«У тому випадку, якщо рейс скасовано з ініціативи «Укрзалізниці» клієнт отримає повернення коштів в розмірі 100% від вартості квитка, наприклад, якщо мова йде про міжнародний рейс які в даний час всі скасовані. Якщо ж він сам відмовляється від поїздки, то компенсація буде частковою. В даний час внутрішні рейси по країні здійснюються згідно розкладу. Звертаємо вашу увагу, що кошти повертаються після звернення клієнта протягом 3-5 робочих днів »- пояснили в прес-службі АТ.
Якщо у вас раптом виникнуть питання до АТ «Укрзалізниця» ви можете зателефонувати на гарячу лінію 0 800 503 111
Або звернутися в Telegram канал @UkrzalInfo
До відома сумчан: Укрзалізниця з 18 березня призупиняє внутрішнє пасажирське сполучення. Квитки на скасовані поїзди можна буде повернути протягом місяця
На виконання постанови Кабінету Міністрів України №215 Укрзалізниця, починаючи з 18 березня, тимчасово припиняє перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення (приміському, міському, регіональному та далекому) у зв’язку з карантином, спричиненим спалахом гострої респіраторної хвороби COVID-19 до прийняття окремого рішення уряду. Поїзди виконають останні рейси за графіками курсування 17 березня.
Компанія компенсує пасажирам повну вартість проїзних документів на усі скасовані через введення карантину рейси – без стягнення додаткових зборів. Для зручності пасажирів та уникнення концентрації людей біля кас, Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до 1 місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований.
Закликаємо пасажирів, якщо є можливість, не поспішати на вокзали повертати квитки і не піддавати своє життя загрозі, перебуваючи в натовпі. Запевняємо, коли б ви не звернулися протягом відведеного часу, кошти будуть повернені у повному обсязі.
Також нагадуємо, що квитки, придбані через Інтернет, повертаються через онлайн сервіси. Вантажні залізничні перевезення тривають.
Нагадуємо, що з 00:00 годин 17 березня (у ніч з 16 на 17) Укрзалізниця на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України №288-р припинила міжнародне пасажирське сполучення до завершення періоду карантину, спричиненого спалахом гострої респіраторної хвороби COVID-19, або до ухвалення відповідних рішень уряду.