Порвали одяг або травмувались в транспорті? Треба негайно писати скаргу!
Мабуть деякі з вас могли опинитись в ситуації, яка описана нижче. Отже, маршрутка №18. Ранок, в салоні повно людей, які поспішають на роботу. На зупинці «Центральний ринок» виходить жінка і чіпляється рукавом за болт, що стирчить з дверей. В результаті порваний рукав шкіряної куртки. Сумчанка стояла, дивилася на порваний одяг і видно було, що жінка розривалася між бажанням піти до водія або швидко йти на роботу або куди там вона собі планувала. В результаті двері зачинилися і маршрутка поїхала. Ситуація реально мала місце. На фото той самий болт і маршрутка.
Так ось, якщо ви опинились в такій ситуації, слід записати держномер маршрутки і звернутися, обов’язково з письмовою (!) скаргою до Управління захисту споживачів Госпродпотребслужби в Сумській області. Більш того, якщо ви просто побачили в транспорті (салоні) предмети, які можуть стати причиною травми для людини (гострі відколи, болти і т.п.) також слід про це повідомити водієві, в надії, що він сам усуне небезпеку або / та в управління. Попередньо краще зателефонувати за номером (0542) 77-90-43, щоб вам пояснили, як правильно написати скаргу. За подібне порушення відносно перевізника можуть скласти адмінматеріал (після перевірки змісту скарги) і штраф в такому випадку досить великий – 25 000 гривень.
Якщо ви закриєте очі на ситуацію, як жінка з моєї історії і переконуючи себе, що «А все одно нічого йому не буде, тільки час даремно втрачу» не виявите громадянську позицію, то інші пасажири будуть продовжувати рвати одяг або навіть травмуватися в громадському транспорті Сум .
До речі, це ж стосується і чистоти. Але штраф там незначний
Пам'ятайте, порятунок потопаючих - справа рук самих потопаючих.