У наслідок несприятливих погодних умов на території Сумської області (30 січня), багато населених пунктів залишилося без електрики. У деяких, станом на 8:00 першого лютого, світла все ще не було. Так ось ця ситуація підштовхнула багатьох до рішення придбати бензиновий генератор.
Протягом останніх двох днів їх в Сумах, напевно, купили більше, ніж за весь останній рік.
Перевіряйте товар на місці
Максим, так звуть нашого героя, 31 січня, придбав такий генератор в ТЦ «Епіцентр» у Сумах. Щасливий покупець відправився додому. Але щастя його було не довгим.
-Коли купував, то прилад в ТЦ запустили, – розповідає Максим. -Правда, при цьому, бензин в бак генератора не заливали. Шланг вставили в пляшку з бензином. Все працювало відмінно. Потім я поставив генератор в салон авто, так як в багажник він не влазив. На заправці в бак генератора залили 12 літрів бензину. Не встиг я ще далеко від’їхати, відчуваю запах бензину, бачу, що він вже в салоні на підлозі. Виявилося, що в генераторі пробитий бак і пальне досить швидко з нього витекло.
Коли покупець повернувся в ТЦ і пояснив ситуацію, його відправили з невдалою покупкою в сервісний центр, де прийшли до висновку, що бак генератора пробитий в результаті неправильного транспортування в магазин. Таким чином, ТЦ доведеться повернути кошти за покупку покупцеві. Максим написав заяву на повернення коштів.
У Сумах рекламоносії становлять небезпеку для сумчан (відео) [su_button url=”https://www.odindoma.sumy.ua/misto/u-sumah-reklamonosii-stanovljat-nebezpeku-dlja-sumchan-video/” size=”4″]ЧИТАТИ[/su_button]
Це той рідкісний випадок, коли покупця не зробили дурнем і погодилися повернути гроші. Але історія на цьому не закінчується. Справа в тому, що чистка салону в автомобілі обійшлася покупцеві досить недешево. Та й 12 літрів бензину коштують грошей.
На все у Максима є чеки. В «Епіцентрі», за словами покупця, навідріз відмовилися компенсувати збитки, які були нанесені йому в результаті придбаного ним неякісного товару. Але ж погодившись повернути кошти, в ТЦ визнали, що товар був неякісним.
Мабуть в цій історії, на жаль, не обійтися без суду. У понеділок направлю запити, щоб отримати коментарі з боку ТЦ, а також управління захисту справ споживачів. Щиро сподіваюся, що таке солідне підприємство все ж вирішить ситуацію з клієнтом мирно, без судової тяганини. Все ж таки це імідж! Ну а ми обов’язково повідомимо результат цієї історії.
Ну а ви, шановні читачі, перевіряйте прилади ретельно, перш, ніж платити за них гроші, щоб не стати героєм однієї з таких публікацій.
Далі буде…