Сумська міська рада в листопаді ухвалила рішення щодо змін у структурі апарату та виконавчих органів СМР. У преамбулі проєкту рішення йдеться про те, що мета реорганізації – оптимізація роботи виконавчих органів ради. Що ж збираються зробити? Чи дійсно це оптимізація? Адже останнім часом це більше було схоже на роздуття штатів – наприклад, замість відділу молоді та спорту в Сумах з’явилося вже два відділи – фізкультури і спорту та відділ молодіжної політики окремо… Невже міська влада продовжує плодити структурні підрозділи і працевлаштовувати депутатів або представників деяких партій?

Давайте подивимось. Отже пропонуються такі зміни: утворити окреме управління комунального майна СМР (з правом юридичної особи) шляхом виділення його з департаменту забезпечення ресурсних платежів.

Також планують утворити ще один новий підрозділ – департамент інспекційної роботи (з правом юридичної особи).

Натомість міська рада пропонує реорганізувати відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів і приєднати його до департаменту інспекційної роботи. В цей же департамент також пропонують включити інспекцію з благоустрою міста.

А, наприклад, управління архітектури та містобудування (про яке останнім часом у Сумах навіть і не чутно – чи є воно взагалі?) приєднають до департаменту забезпечення ресурсних платежів. До речі, кілька років тому це управління вже входило в департамент ресурсних платежів. Тільки тоді його вивели з департаменту для того, щоб звільнити «неугодних» працівників …

Управління муніципальної безпеки СМР, яке хотіли створити з двох відділів (відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення та відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи) і воно повинно було запрацювати в серпні цього року, але так і не запрацювало, тепер пропонують реорганізувати… Й розділити на два ті самі відділи. Як кажуть, немає слів…

Єдине, що буде «ліквідовано» – управління з питань праці Сумської міської ради. Але від нього, судячи з майбутньої структури виконавчих органів, залишиться відділ з охорони праці. Наразі управління з питань праці в своєму складі має два відділи – з питань праці (6 чоловік) та охорони праці (3 людини).

Так і хочеться запитати – що робиться в головах місцевих чиновників, якщо навіть під час війни вони раз на рік чи на пів року повністю змінюють свої рішення? Чи це такий хитрий хід, щоб звільнити ще якусь кількість колег? Адже міському голові доведеться привести штати виконавчих органів Сумської міської ради у відповідність до нового рішення, а також у зв’язку зі змінами вжити організаційно-процедурних заходів, пов’язаних з переведенням/вивільненням працівників.

Нова структура, за рішенням, повинна запрацювати з 12 січня 2023 року.

Який вигляд матимуть змінені органи влади?

1. Департамент забезпечення ресурсних платежів у складі:

– сектор організаційного забезпечення;

– довідково-інформаційний сектор;

– управління земельних відносин (відділ земельних ресурсів; відділ врегулювання земельних спорів та контролю платежів: сектор контролю платежів; сектор врегулювання земельних спорів; сектор підготовки розпорядчих актів; сектор організації земельних торгів та укладення договорів);

– відділ бухгалтерського обліку та звітності;

– відділ правового та кадрового забезпечення

– управління архітектури та містобудування (відділ генерального плану та архітектурного планування; відділ «Служба містобудівного кадастру»; відділ з питань дизайну міського середовища; сектор контролю за розміщенням тимчасових споруд та зовнішньої реклами).

2. Департамент інспекційної роботи у складі:

– управління територіального контролю (відділ контролю за благоустроєм; відділ адміністративного контролю);

– управління дозвільної документації, торгівлі та підприємництва (відділ договірної та дозвільної документації; відділ торгівлі, підприємництва, промисловості та захисту прав споживачів);

– відділ фінансово-господарського забезпечення;

– відділ правового забезпечення

– сектор документообігу та кадрового забезпечення.

Судячи з цієї структури, інспекція з благоустрою тепер буде мати назву – управління територіального контролю, а відділ торгівлі увійде в управління дозвільної документації, торгівлі та підприємництва. Цікаво, хто очолить департамент інспекційної роботи – проєкт рішення про його Положення – підготовлений депутатом Максимом Зеленським («Слуга Народу»).

3. Управління комунального майна (відділ обліку комунального майна; відділ орендних відносин; відділ приватизації комунального майна; відділ бухгалтерського обліку та звітності; відділ правового та кадрового забезпечення).

4. Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення.

5. Відділ з питань взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи.

6. Відділ з охорони праці.

shans.com.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *