У Сумах активно ведеться передвиборча гонка, під час якої ми з вами багато всього дізнаємося про кандидатів на владу в ОТГ та регіоні. А дізнаємося ми це від інших кандидатів, які зараз щедро ділитимуться інформацією.

Вчора на сайті СТС вийшла новина про Б/В тролейбуси з Любліна, які 5 років тому нібито могли б отримати Суми, але від них чомусь відмовилися. Розповів про це Дмитро Живицький:

Тролейбусний секонд-хенд

«Керівництво міста Суми тісно співпрацює з керівництвом міста Люблін. Це щорічні поїздки один до одного, стажування працівників, обмін досвідом. Але на жаль в 2015 році, коли я проходив у Любліні стажування, був негативний момент. Вони розказували про те, як змінили систему транспорту в місті, замінили тролейбуси, автобуси, і в них була велика кількість досить якісних нормальних тролейбусів, які вони були готові передати місту Суми. Сказали, що вели довгі переговори, але керівництво міста Суми відмовилось від тих безкоштовних тролейбусів, бо мотивували тим, що немає коштів для того, щоб забрати їх і доставити ці тролейбуси до міста Суми», – розповів Живицький.

За його словами, він і колеги по стажуванню були цим фактом дуже здивовані. І тоді вони задали питання: «Не може такого бути, щоб нормальне керівництво міста відмовилось від цих тролейбусів. Як видумаєте, чому вони відмовились?»

«І заступник міського голови Любліна дав таку відповідь: “Тому що в місті Суми бізнес мера – це маршрутки, і вочевидь, це було їм невигідно зробити”. Я був готовий провалитися під землю, мені було соромно за керівництво міста, коли на міжнародному рівні керівництво міста-побратима говорить такі речі», – наголосив Дмитро Живицький.

Він також розповів, що в Любліні тоді прийняли рішення направити ці тролейбуси в місто Рівне, з яким також підтримувалися партнерські зв’язки.

«З цими тролейбусами навіть було надано грант декілька сотень тисяч євро на облаштування тролейбусного депо», – додав Живицький.

Що з тими тролейбусами зараз?

З одного боку, як мешканця не найбільш багатого в Україні міста Суми, ця новина може зачепити за живе. Так, могли б заощадити. Але з іншого боку, могло б обійтися і дорожче. Вирішив я дізнатися, яка доля спіткала ті самі тролейбуси, які нібито не приїхали до Сум за ціною металобрухту.

Виявляється вони вже пішли на металобрухт.

https://rivnepost.rv.ua/news/u-rivnomu-spisuyut-stari-troleybusi-z-lyublina

Так в Рівному вже списують ці тролейбуси, які за своєю конструкцією не підлягають ремонту і купують нові!
А ось в Луцьку ці тролейбуси горіли…

https://vn.depo.ua/rus/vn/ukrayinski-mista-zapoloniv-tramvayno-troleybusniy-sekond-inodi-vin-gorit-ale-y-koshtuye-kopiyki-20171102669170

За останні 5-6 років трамвайно-тролейбусний секонд-хенд приїхав майже в усі міста в Україні. Європа позбавляється від старого сміття, а ми люди другого сорту можемо їздити на вторчерметі? Той же Люблін закуповує новенькі тролейбуси «Богдан» в Україні.

Але найцікавіше, якщо Дмитро Живицький знав це ще в 2015 році, чому ж розповів лише зараз, перед виборами? Я  поставив йому це питання в фейсбуці. Якщо він дасть відповість, то вона обов’язково з’явиться в цій новині.
Але особисто мені анітрохи не шкода, що металобрухт з Європи, який відпрацював свій ресурс, не їздить на вулицях нашого міста. У нас свого повно!

А сумчани заслуговують на новий транспорт!

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *